vrijdag 5 december 2008

Wasstraat

Ooit met een hond door een autowasstraat gelopen?
Ik heb het wel gedaan, toen ik nog twee bouviers had. Die vonden het heerlijk! Het was ook een genot. Je werd zelf ook wel nat, maar ik vond dat je dat er maar voor over moest hebben.
Ik knipte altijd hun hoofdhaar bij, zodat ze normaal vrijuit konden kijken. Er waren buren die soms dachten dat die beesten dan juist gevaarlijker leken, maar als ik dan bij die buren binnenliep, met de beide honden, dan was het gelijk liefde.

3 opmerkingen:

Hadriana zei

Ik vergeet het steeds te vragen Ben, maar hoe kom je op het idee om met je honden door de wasstraat te lopen?

Ben Hoogeboom zei

Als je bouviers hebt die zo smerig geworden zijn, en je bent zelf een tikje gek...

Hadriana zei

Ik ind de wasstraat eng, ik durf er niet in met de auto! Dus in mijn ogen ben je dan wel een held.
En een tikje gek ben je ook maar dat is niets nieuws.